در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد؛

آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۸ کد : ۱۴۰۲۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۹۰۰
آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی برای دومین سال متوالی از ۹ لغایت ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون ورودی دانشجویان علم ورزشی دوره کارشناسی برای دومین سال متوالی برای متقاضیان خراسان جنوبی  از ۹ لغایت ۱۳ شهریور 1400 در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
دکتر سعید ایل‌بیگی، نماینده تام‌الاختیار آزمون عملی علوم ورزشی به رقابت هزار داوطلب شامل 600 داوطلب دختر و 400 داوطلب پسر در دانشگاه بیرجند اشاره کرد و افزود: ۹ و ۱۰شهریور داوطلبان دختر و ۱۱ و ۱۲ شهریور داوطلبان پسر در دو سالن ورزشی کوثر و فجر دانشگاه بیرجند به رقابت خواهند پرداخت.
وی گفت: کل فرآیند این آزمون شامل معاینات پزشکی و ساختار بدنی و شش ایستگاه آزمون عملی است.
دکتر ایل‌بیگی بیان داشت: تمامی کمیته‌ها  در این آزمون معین شده‌اند و سالن‌های برگزاری نیز تجهیز شده‌اند و اقدامات لازم برای برای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی  انجام شده است.
وی ادامه داد: نصب بنرهای بهداشتی در سالن‌های ‏برگزاری آزمون، وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، استفاده عوامل اجرایی ‏آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و .. ، استقرار پزشک و پرستار در طول آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی ‏محیط آزمون توسط نمایندگان دانشگاه علوم‌پزشکی، غرفه‌های متعدد ارزیابی، ضدعفونی اماکن، وسایل و افراد، ایجاد تهویه و توجه به فاصله گذاری اجتماعی از جمله اقدامات پیشگیرانه دانشگاه بیرجند برای جلوگیری از شیوع کرونا در این آزمون است.

آخرین ویرایش۲۴ مرداد ۱۴۰۰