برگزاری جشن نودانشجویان ۱۴۰۰ دانشگاه بیرجند

۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۵۱۶۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۱۱
جشن نودانشجویان ۱۴۰۰ دانشگاه بیرجند به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
برگزاری جشن نودانشجویان ۱۴۰۰ دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جشن نودانشجویان 1400 دانشگاه بیرجند با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از اعضای هیأت رئیسه و شورای دانشگاه، ظهر امروز یکشنبه 9 آبان1400  به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.      
دکتر خامسان ضمن تبریک قبولی نودانشجویان در دانشگاه، این مقطع زمانی را مهمترین دوره زندگی آدمی دانست که با داشتن هدف مناسب، برنامه ریزی ، تلاش و توکل بر خدا می‌توان مسیر خوبی را برای آینده خود ترسیم کنید.  
وی ضمن اشاره به امکانات آموزشی دانشگاه به وجود زمینه‌ فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در معاونت فرهنگی و اجتماعی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اشاره کرد و افزود: ما در دانشگاه زیست بوم فناوری، نوآروی و کارآفرینی داریم که دانشجویان می‌توانند  اوقات فراغت خود را در این زیست بوم، به کسب تجربه و مهارت سپری کنند.
رییس دانشگاه در پایان با اشاره به امکانات فراهم شده دردانشگاه برای سپری شدن این دوران مهم زندگی گفت: امیدواریم ما در دانشگاه بیرجند بتوانیم نسلی از جوانان آینده ساز کشور را تربیت کنیم که در جهت رفع مشکلات، ارتقا و رشد کشور گامی بر‌داریم.
سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند، معاون دانشجویی و معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه و مدیر امور آموزشی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 در ادامه کلیپ‌های معرفی امکانات آموزشی، فرهنگی، پژوهشی پخش شد.

آخرین ویرایش۰۹ آبان ۱۴۰۰