با حضور اعضای شورای دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه صورت پذیرفت:

تقدیر از دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند حاضر در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا در سال ۲۰۲۰

۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۷ کد : ۱۵۲۳۱ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۳۷
طی جلسه‌ای از دکتر سوسن صادقی بجد و دکتر حسین بارانی دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند حاضر در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا در سال ۲۰۲۰ تقدیر و تشکر شد.
تقدیر از دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند حاضر در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا در سال ۲۰۲۰

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه تقدیر از  دکتر سوسن صادقی بجد و دکتر حسین بارانی دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند حاضر در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا در سال 2020  باحضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، اعضای هیأت رئیسه و اعضای شورای دانشگاه بیرجند ظهر امروز 12 آبان 1400 در سالن بشارت برگزار شد.
دکتر خامسان ضمن تبریک حضور دو عضو هیات علمی دانشگاه در فهرست دو ‌درصد دانشمندان برتر دنیا در سال ۲۰۲۰ ، به سوابق درخشان دکتر صادقی بجد همچون«اولین استاد تمام دانشگاه» اشاره کرد. 
وی دکتر بارانی را از اساتید و پژوهشگرانی دانست که علاوه بر موفقیت در امور اجرایی بالاخص مدیریت دانشکده هنر، در زمینه پژوهشی هم موفق عمل می کند.      
دکتر صادقی بجد ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه، از اینکه توانسته قدمی‌در‌جهت شناساندن وجه علمی  کشور و دانشگاه بردارد ابراز خوشحالی‌کرد.      
وی در ادامه بر ضرورت حمایت از پژوهشگران و محققان برای تداوم این موفقیت‌ها تاکید کرد و ضمن اشاره به لزوم انجام پژوهش‌های کاربردی برای رفع مشکلات جامعه، توجه به زیرساخت‌ها را لازم دانست و افزود: باید نگاه ویژه به جایگاه علوم ‌پایه داشته باشیم.        
دکتر بارانی نیز ضمن تشکر از اعضا شورای دانشگاه و هیأت رئیسه دانشگاه بابت برگزاری این جلسه، دکتر صادقی بجد را الگوی استادان و همکاران دانشگاه بیرجند عنوان کرد و قرار گرفتن در کنار دکتر صادقی‌بجد را باعث افتخار و مباهات خود دانست.       
وی اظهار امیدواری کرد موفقیت‌های علمی‌اش همانند دکتر صادقی بجد تداوم داشته باشد.

آخرین ویرایش۲۵ آبان ۱۴۰۰