دیدار مدیر امور استان‌های بانک تجارت با سرپرست دانشگاه بیرجند

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۸ کد : ۱۷۲۰۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۶۳
مدیر امور استان‌های بانک تجارت و هیأت همراه صبح روز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ با سرپرست دانشگاه بیرجند دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیر امور استان‌های بانک تجارت با سرپرست دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این دیدار صمیمانه اصغری، مدیر امور استان‌های بانک تجارت با اشاره به وظیفه دانشگاه و امر مهم آموزش خود را خدمتگزار این مؤسسه دانست و بیان کرد یکی از افتخارات بانک تجارت در سراسر کشور تعامل و همکاری با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی است.
دکتر لامعی‌گیو ، سرپرست دانشگاه بیرجند ضمن خوش آمد و تبریک ایام ماه مبارک رجب بیان کرد: دانشگاه بیرجند قدردان همکاری های بانک تجارت در ادوار گذشته بوده و آماده تعامل و همکاری بیش از پیش بین دو مجموعه می باشد.
دکتر اسلامی، معاون اداری و مالی ضمن تشکر و خیر مقدم عنوان کرد: دانشگاه بیرجند به مانند گذشته در انتظار همکاری و ادامه داشتن این نهضت می‌باشد.
دکتر نجفی نیز در پایان جلسه خواستار اختصاص وام هایی با بهره های پایین جهت تهیه و بروزرسانی تجهیرات آموزشی اساتید، دانشگاه و حمایت های بانک تجارت جهت تکمیل ساختمان مرکز فاوا دانشگاه بیرجند شد.
در این دیدار مدیر امور استان‌های بانک تجارت را حاتمی مدیر شعب استان، چهکندی معاون بانک تجارت، شهابادی رئیس حوزه حراست، حسینی مدیر روابط عمومی بانک تجارت و نباتی رئیس بانک تجارت شعبه دانشگاه همراهی کردند.

آخرین ویرایش۲۴ بهمن ۱۴۰۰