هفتمین جشنواره رویش دانشگاه بیرجند با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

تعداد بازدید:۱۹۶۵
هفتمین جشنواره رویش دانشگاه بیرجند با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه بیرجند امروز، دوشنبه 25 بهمن ماه 1400 به صورت حضوری و مجازی باحضوردکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر بارانی، رئیس دانشکده هنردانشگاه، دکتر علی اکبر محمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه، اساتید مشاور کانون های فرهنگی و جمعی از دبیران و فعالان فرهنگی دانشگاه بیرجند در محل سالن فرهنگ برگزار شد.

 دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) و بیان بخشی از صفات و ویژگی های آن امام همام از تلاش ها وخدمات دانشجویان و همکاران برگزار کننده هفتمین جشنواره رویش هم در آماده سازی نمایشگاه مجازی و هم برپایی نمایشگاه حضوری تشکر و قدردانی کرد.

از نکات قابل توجه این مراسم، قطعی برق در حین اجرای برنامه بود که این امر باعث ایجاد خللی در مراسم نشد و به جز پخش کلیپ ویژه اختتامیه، مراسم با معرفی و اهدای جوایز برگزیدگان هفتمین رویش دانشگاه بیرجند به کار خود پایان داد.

اجرای کانون موسیقی دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)، برگزاری مسابقات شاد و مفرح، استنداپ و ... از بخش های جانبی این مراسم بود.

فهرست اسامی برگزیدگان این جشنواره در بخش دانشجویان فعال و کانون های برتر  هفتمین جشنواره رویش دانشگاه بیرجند:

««««« دانشجویان برتر کانون ها در رویش هفتم دانشگاه بیرجند»»»»»

««««« کانون های برتر رویش هفتم دانشگاه بیرجند »»»»»


دریافت کلیپ ویژه اختتامیه 

آخرین ویرایش۲۵ بهمن ۱۴۰۰