دیدار دانشجویان بین‌الملل با رئیس دانشگاه بیرجند

۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۶ کد : ۲۰۴۳۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۷۴
نمایندگان دانشجویان بین‌الملل دانشگاه پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ با رئیس دانشگاه بیرجند دیدار کردند.
دیدار دانشجویان بین‌الملل با رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دیدار نمایندگان دانشجویان بین‌الملل دانشگاه با رئیس دانشگاه بیرجند، با حضور معاون دانشجویی و رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی برگزار شد. در این دیدار نمایندگان دانشجویان بین الملل پیشنهادات خود را در حوزه‌های دانشجویی و آموزشی بیان کردند. 
دکتر لامعی رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه جذب دانشجویان بین‌الملل کیفی یکی از اولویت‌های دانشگاه است، گفت: توجه ویژه و رسیدگی به مشکلات دانشجویان افغانستانی دانشگاه به عنوان میهمانان خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند مورد تأکید است.
در ادامه دکتر موسوی معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: دانشگاه تلاش کرده است با اولویت ویژه شرایط را برای دانشجویان بین‌الملل فراهم نماید.
همچنین در این دیدار دکتر حسین نویدی‌نیا رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی ضمن برشمردن اقدامات حوزه بین الملل دانشگاه در بخش جذب و پذیرش بر رسیدگی به امور دانشجویان بین الملل تأکید کرد. وی همچنین در این جلسه خاطرنشان کرد که صلاحیت 195 دانشجوی بین‌الملل از طرف گروه‌های آموزشی تأیید شده است که این دانشجویان تحصیل خود را از ترم جاری در دانشگاه بیرجند آغاز خواهند کرد.
در پایان دکتر نویدی‌نیا اعلام کرد: جلسه معارفه دانشجویان نوورود بین‌الملل 9 آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۲۰ مهر ۱۴۰۱