برگزاری برنامه گرامیداشت هفته جهانی سلامت روان (۱۸ تا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱) در دانشگاه بیرجند

۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۷ کد : ۲۰۴۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۱۷
مرکز مشاوره و توانمندسازی با همکاری کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی سلامت روان، ۱۸ تا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱، برنامه‌هایی را در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸، ۱۹ و ۲۰ مهرماه ساعت ۳۰/۹ تا ۱۳، در محوطه سه پردیس علوم رفتاری، علوم پایه و کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست برگزار کرد.

برنامه گرامیداشت هفته جهانی سلامت روان با حضور کارشناسان مرکز مشاوره، اعضای کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند، دانشجویان فعال مدیریت تربیت بدنی و جمعی از دانشجویان علاقه‌مند برگزار شد. برنامه‌های برگزارشده شامل معرفی مرکز مشاوره و توانمندسازی و کانون همیاران سلامت روان به دانشجویان، برگزاری مسابقات فریزبی و دارت، برج هیجان و حدس عکس «استادت را پیدا کن»، برنامه حال خوب با بادکنک‌های رنگی و عکس با اساتید و دوستان با هشتگ #حال_خوب_دانشجویی و همچنین پذیرایی در سه پردیس علوم رفتاری، علوم پایه و کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه بیرجند بود.

این برنامه که با با شعار «سلامت و بهزیستی همگانی را در اولویت جهانی قرار دهید» برگزار گردید با استقبال اساتید و دانشجویان دانشگاه بیرجند همراه شد.

آخرین ویرایش۲۴ مهر ۱۴۰۱

نظر شما :