بازدید مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از اداره بهداشت و درمان

۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۹ کد : ۲۱۰۹۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۴۸۳
دکتر ابراهیم نعیمی، مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان صبح روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ از اداره بهداشت و درمان دانشگاه بازدید کرد. در حاشیه این بازدید، واحد ماساژ درمانی این مرکز افتتاح شد.
بازدید مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از اداره بهداشت و درمان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر ابراهیم نعیمی، مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در حاشیه برنامه نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز مشاوره، از اداره بهداشت و درمان دانشگاه بازدید بعمل آورد.
در این بازدید دو ساعته که با حضور دکتر لامعی، رئیس دانشگاه و دکتر موسوی، معاون دانشجویی برگزار شد، واحد ماساژ درمانی افتتاح گردید و دکتر عقیلی رئیس اداره بهداشت و درمان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های  مختلف درمانگاه به معرفی سامانه الکترونیکی کلینیک که جهت ثبت اطلاعات پرونده‌های پزشکی دانشگاهیان طراحی و به بهره برداری رسیده است، پرداخت. در این جلسه دکتر نعیمی ضمن قدردانی از زحمات همکاران اداره بهداشت و درمان که با حداقل نیرو  فعالیت‌های گسترده و متنوعی انجام داده اند، خاطر نشان کرد: امکانات، تجهیزات و خدمات این مجموعه در بین دانشگا‌ه‌های وزارت علوم بی‌ نظیر و منحصر به فرد است. در حاشیه این جلسه، دیدار و گفتگوی صمیمانه با همیاران بهداشت نیز انجام شد.

آخرین ویرایش۲۵ آبان ۱۴۰۱