برگزاری مراسم اختتامیه هفته فرهنگ دانشگاهی دانشگاه بیرجند

۰۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۸ کد : ۲۱۲۵۵ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۱۵۳
مراسم اختتامیه هفته فرهنگ دانشگاهی دانشگاه بیرجند با حضور فعالان فرهنگی دانشگاه، روز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ در تالار ولایت برگزار شد.
برگزاری مراسم اختتامیه هفته فرهنگ دانشگاهی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم اختتامیه هفته فرهنگ دانشگاهی دانشگاه بیرجند برگزار شد.
در این مراسم، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند با آرزوی توفیق برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و عرصه علم و دانش، از مجموعه معاونت فرهنگی و اعضای محترم هیأت علمی که در مباحث فرهنگی فعالیت دارند صمیمانه سپاسگزاری کرد و گفت: با تدبیر و اندیشه حوزه معاونت فرهنگی، انجمن‌های علمی به انجمن‌های علمی فناور و کانون‌های فرهنگی دانشگاه به کانونهای کارآفرینی تبدیل شوند.
دکتر حسین فرزانه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز با خیرمقدم به حاضران در این نشست فرهنگی، به گزارشی از اقدامات این معاونت پرداخت و گفت: در این معاونت، انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و هنری و هیئت‌های مذهبی فعال هستند.
وی افزود: همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس، تهیه کتاب آیین نامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی، بررسی بیش از 100 پرونده تبدیل وضعیت و ارتقای مرتبه در کمیسیون ماده یک، شرکت در جلسات متعدد و شوراهای پژوهشی و کارشناسی صدا و سیما، انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد، برگزاری هفته فرهنگ دانشگاهی و همایش هویت دیجیتال و دانشگاه بخشی از اقدامات این همایش است. دکتر فرزانه‌پور در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری و انجمن‌های علمی پرداخت و گفت: در یکسال گذشته کانون‌های فرهنگی و هنری 300 برنامه اجرا کرده‌اند.
شایان ذکر است؛ در مراسم اختتامیه هفته فرهنگ دانشگاهی دانشگاه بیرجند از فعالان فرهنگی دانشگاه قدردانی به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۴۰۱