هفتمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۸ کد : ۲۵۰۷۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۹۱

هفتمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ با حضور رئیس، معاون آموزشی، مسئول امور پژوهشی، مدیران گروه های آموزشی، کارشناس آموزش و مسئول کتابخانه پردیس برگزار شد.

در آغاز جلسه دکتر جهانی رئیس پردیس ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت جانسوز حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در بخش پیش از دستور با توجه به اعلام نتایج کارشناسی ارشد و دکتری از همه همکاران درخواست نمودند تا از تمامی امکانات استفاده شود تا شرایط مطلوبی برای استقبال از دانشجویان نوورود محیا گردد. مصوبات شوراهای دانشگاه، بازسازی کتیبه مسجد حضرت ولی عصر(عج) پردیس و محوطه سازی اطراف مزار مطهر شهدای گمنام و اعلام آخرین تاریخ دفاع پایان نامه برای دانشجویانی که در سفر زیارتی اربعین حضور داشتند از دیگر مواردی بود که ایشان اطلاع رسانی نمودند.

در ادامه این جلسه دکتر محمودی معاون آموزشی پردیس با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید پیشاپیش به همه دانشجویان اساتید و کارکنان تبریک گفتند.

 درخواستهای گروههای آموزشی، موارد آموزشی و طرح تحقیق دانشجویان، برنامه ریزی درسی، بهره برداری از ساختمان تحصیلات تکمیلی پردیس از آغاز مهر ماه از موارد مطرح شده در این بخش بود.

در پایان نیز موارد پژوهشی پردیس توسط دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی مطرح گردید.

آخرین ویرایش۲۱ شهریور ۱۴۰۲