انتصاب مسـئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۰ کد : ۲۵۲۰۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۰۷۸
براساس ابلاغ رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر حامد نوروزی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی ادبیات فارسی به مدت دو سال به عنوان مسـئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب شد.
انتصاب مسـئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

به گزارش روابط عومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در حکم صادره از سوی دکتر لامعی به مسئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی آمده است؛ بنا به پیشـنهاد رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و تأیید معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مسـئول امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب می‌شویـد. امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی در راسـتای تحقق اهداف و مأموریت‌های محوله (پیوست) موفق و مؤیـد باشید.
دکتر حامد نوروزی عضو هیأت علمی گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی است.
شایان ذکر است؛ با توجه به انتصاب دکتر مزگی‌نژاد به سمت مدیر حراست دانشگاه، دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای ضمن اعلام مراتب قدرشناسی و ســپاس خود از تلاش‌هـای مجـدانه و مثمرثمر دکتر مزگی‌نژاد در مسئولیت امور پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی موافقت خود را با پایان دوره انتصاب ایشان اعلام کرد.

{رزومـــه}

آخرین ویرایش۲۶ فروردین ۱۴۰۳