در دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی استان

۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۴ کد : ۲۵۴۰۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۴۲۰۶
مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی استان، روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این مراسم که با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، هادی ایمانی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان معرفی و از زحمات موسوی زاهد قدردانی به عمل آمد.
مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی استان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، قاسمی،  رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان در بسیج دانشجویی مسئولیت پذیری را یاد می‌گیریند و با روحیه انقلابی خود سبب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی می‌شوند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: انقلاب اسلامی آنقدر جذاب است که از جغرافیای کشور فراتر رفته و به همین دلیل است که دشمنان با هر روش جنگیدن در دنیا به سراغ ایران آمده‌اند، اما موفق نمی‌شوند.
همچنین سردار مهدوی، فرمانده سپاه انصار الرضا استان نیز در این مراسم گفت: همواره محیط دانشگاه و دانشجویان مورد توجه و هدف دشمنان بوده است، زیرا دانشگاه منشأ تحول است و آینده کشور را می‌سازد.
فرمانده سپاه انصار الرضا استان افزود: دانشگاه باید انسان‌هایی تحویل جامعه دهد که منشأ توسعه و تحول برای کشور باشند.
وی با  اشاره به اینکه تشکل‌های فعال عرصه دانشگاه هر کدام در جایگاه خودشون در این تحول نقش دارند گفت: بسیج دانشجویی همواره تلاش می‌کند تا با روحیه انقلابی در آینده سازی کشور نقش موثری ایفا کند.
فرمانده سپاه انصار الرضا استان تأکید کرد: امروز کشور به وجود مدیران انقلابی نیازمند هست که این مدیران از بدنه دانشگاه پرورش می‌یابند.
در مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی استان، هادی ایمانی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان معرفی و از زحمات موسوی زاهد تقدیر شد.

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۴۰۲