به منظور پیگیری مشکلات شهرک فرهیختگان با حضور رئیس دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

جلسه کمیسیون فرعی حقوقی و قضائی هیأت دولت

۰۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۲ کد : ۲۵۵۰۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۹۰۶
به منظور پیگیری مشکلات شهرک فرهیختگان، جلسه کمیسیون فرعی حقوقی و قضائی هیأت دولت، با حضور دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند روز سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.
جلسه کمیسیون فرعی حقوقی و قضائی هیأت دولت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دومین جلسه کمیسیون فرعی حقوقی و قضائی هیأت دولت، به‌منظور پیگیری مشکلات شهرک فرهیختگان، با حضور دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و دکتر قاسم نخعی‌پور، رئیس اداره امور حقوقی و اعضای کمیسیون مزبور در تهران برگزار گردید.
در جلسه کمیسیون فرعی حقوقی و قضائی هیأت دولت، تصمیمات مقدماتی لازم اتخاذ گردید و با تأکید دکتر مرادی، دبیر کمیسیون بر نگاه ویژه به حل این مسأله، مقرر شد که نمایندگان این هیأت در چند روز آینده از دانشگاه و شهرک فرهیختگان بازدید داشته باشند.
همچنین رئیس دانشگاه بیرجند با اعلام اینکه در جلسه مذکور مصوب گردید اسناد و مدارک شهرک فرهیختگان به کمیسیون ارائه گردد ابراز امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات تفکیک اسناد این شهرک خواهیم بود.
شایان ذکر است؛ با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی رئیس دانشگاه بیرجند این دومین جلسه کمیسیون فرعی حقوقی و قضائی هیأت دولت برای تفکیک اراضی شهرک فرهیختگان از سند دانشگاه است.

آخرین ویرایش۰۲ آبان ۱۴۰۲