مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی اعلام کرد:

گزارش عملیات ساختمانی اداره تعمیرات و نگهداری

۱۲ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۰ کد : ۲۵۵۷۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۴۶۰
مهندس یعقوبی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی گزارش عملیات ساختمانی اداره تعمیرات و نگهداری را از تیر تا مهرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.
گزارش عملیات ساختمانی اداره تعمیرات و نگهداری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مهندس یعقوبی در اعلام این گزارش چهار ماهه، گفت:  بازسازی کامل سرویس‌های طبقه اول و دوم و اجرای سقف کاذب در سرویس‌های خوابگاه توحید انجام شد.
کفسازی سرویس و شیب بندی و ایزوگام بام ساختمان آموزش دانشکده کشاورزی و ایزوگام کامل ساختمان آزمایشگاه تحقیقاتی مرکزی و سلف برداران به طور کامل اجرا شده است.
وی افزود: رنگ‌امیزی خوابگاه سرو 3 بصورت کامل انجام شد و درب های فرسوده در اتاق‌های خوابگاه گلستان تعویض گردید. همچنین اصلاح جداول و بتن چهارراه نقیله صورت گرفت و در ادامه نیز اجرا و تعمیر گریل های سلف کشاورزی انجام شد.
وی کنده کاری و اجرای منهول جهت رفع اساسی مشکل فاضلاب در داخل دانشکده کشاورزی را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: تعمیر نمای سالن امید، ساخت فونداسیون، حفاظ و سایبان جهت دستگاه چیلر اتاقک رشد دانشکده کشاورزی و تعمیرات لوله‌های فاضلاب سرویس های خوابگاه ابوذر و انجام تعمیرات اساسی در سرویس‌های دانشکده علوم از دیگر اقدامات است.
ساخت رمپ و همچنین پیاده روی دانشکده کشاورزی و خوابگاه ابوذر و رنگ آمیزی پردیس علوم رفتاری و سلف سرویس دانشکده کشاورزی در این ایام به همت تلاشگران حوزه عمرانی صورت گرفته است.
وی با عنوان اینکه مرمت محوطه دانشکده هنر، حذف پایه های ورزشی خوابگاه توحید از دیگر اقدامات در راستای رفاه هرچه بیشتر دانشجویان بوده است، افزود: ساخت آلاچیق و مرمت آبنما در محوطه خوابگاه صدف و رنگ آمیزی اتاق‌های ورزش خوابگاه صدف نیز انجام شد. سنگ کاری اطراف میدان نماز، تعمیرات و انجام سرویس در خوابگاه صدف 4 از دیگر مراحل انجام کار است.
لازم به ذکر است؛ برای اجرای تعمیرات تابستانی، تعمیرات محوطه، اجرای مدیریت سبز، ایزوگام و رنگ آمیزی جمعاً مبلغ 60 میلیارد ریال هزینه شده است.
در پایان خاطر نشان می‌گردد؛ انجام این امور در تابستان سال جاری به همت و نظارت کارشناسان حوزه تعمیرات؛ مهندس مهدی غلامی، رئیس اداره تعمیر و نگهداری، مهندس امین لامعی، کارشناس ساختمان، مهندس حمیدرضا افشاریان، کارشناس ساختمان مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی صورت گرفته است. 

آخرین ویرایش۱۳ آبان ۱۴۰۲