به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو انجام شد؛

دیدار رئیس دانشگاه با دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی

۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۳ کد : ۲۶۱۸۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۲۵۰
به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند به همراه جمعی از مسئولان با حضور در سراهای دانشجویی دختران، فرارسیدن روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.
دیدار رئیس دانشگاه با دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با روز دانشجو (شامگاه پنجشنبه 16 آذر 1402)، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه به همراه حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی، دکتر سیدجواد حسینی‌واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر مجید چهکندی، مدیر دانشجویی و وحیده حسامی، مشاور رئیس در امور بانوان و خانواده در خوابگاه دانشجویی توحید، مجموعه خوابگاهی دختران امیرآباد، مجموعه خوابگاهی صدف حاضر شد و فرارسیدن روز دانشجو را به دانشجویان تبریک و تهنیت گفت.
رئیس دانشگاه و هیأت همراه در خوابگاه دانشجویی توحید با اهدای گل و شیرینی به دانشجویان این روز بزرگ را تبریک گفتند. مسئولان در این بازدید، ضمن ارزیابی روند خدمات رسانی به دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی، از امکانات و تجهیزات خوابگاه‌ها و امکانات تأسیساتی و خدماتی بازدید کردند.
در ادامه، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس دانشگاه در نمازخانه مجموعه خوابگاهی توحید برگزار شد. پس از دیدار رئیس دانشگاه با دانشجویان خوابگاه توحید، دومین دیدار با دانشجویان خوابگاهی در مجموعه امیرآباد انجام شد. در این خوابگاه نیز با اهدای گل و شیرینی روز دانشجو به دانشجویان تبریک گفته شد و رئیس دانشگاه از نزدیک در جریان امورات خوابگاهی دانشجویان قرار گرفت.
سومین مقصد این دیدارهای صمیمانه، مجموعه خوابگاهی صدف بود. در مجموعه خوابگاهی صدف نیز ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان آینده ساز کشور، نشستی در نمازخانه خوابگاه برگزار گردید. در این نشست دانشجویان به طرح دیدگاه‌ها و بیان نظرات و پیشنهادات مورد نظر خود پرداختند و رئیس دانشگاه، ضمن استقبال از پیشنهادات در جریان نقطه نظرات دانشجویان قرار گرفت.
شایان ذکر است؛ دیدار با دانشجویان پسر ساکن خوابگاه نیز به همین مناسبت برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۱۷ آذر ۱۴۰۲