به مناسبت روز دانشجو؛

رئیس و مسئولان دانشگاه با دانشجویان پسر خوابگاهی دیدار کردند

۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۹ کد : ۲۶۱۸۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۶۵۸
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، همزمان با روز دانشجو به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه با دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی ابوذر، گلستان، مجموعه خوابگاهی سرو، خوابگاه شهید خدری و خوابگاه‌های متأهلی دیدار کردند.
رئیس و مسئولان دانشگاه با دانشجویان پسر خوابگاهی دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو(شامگاه جمعه 17 آذر 1402)، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه، با همراهی حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی، دکتر سیدجواد حسینی‌واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر محسن عارفی، معاون اداری و مالی، دکتر مجید چهکندی، مدیر دانشجویی، سیدبهنام حسینی، معاون مدیر دانشجویی و مسئولین خوابگاهی از مجموعه‌های خوابگاهی پسران بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید، مسئولان  با حضور در خوابگاه دانشجویی ابوذر به دانشجویان فرارسیدن روز دانشجو را تبریک و تهنیت گفتند و پس از  آن دانشجویان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.  
دومین مقصد این دیدارها خوابگاه گلستان واقع در پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست بود که رئیس دانشگاه و مسئولان با اهدای گل به دانشجویان این روز بزرگ را تبریک و تهنیت گفتند. در ادامه، مسئولان با حضور در یکی از اتاق‌های این خوابگاه در جریان دیدگاه‌ها و بیان نظرات و پیشنهادات دانشجویان قرار گرفتند.
پس از آن رئیس دانشگاه با همراهی معاونین و مدیران با حضور در اتاق های دانشجویان در مجموعه خوابگاهی سرو  و اهدای گل روز دانشجو را به دانشجویان این مجموعه تبریک و تهنیت گفت.
مسئولان در جریان این دیدارها، ضمن بازدید از تجهیزات خوابگاهی و امکانات تأسیساتی و خدماتی به ارزیابی روند خدمات رسانی به دانشجویان پرداختند.
مقصد بعدی مسئولان خوابگاه دانشجویی شهید عیسی خدری بود در این خوابگاه نیز مسئولان ضمن دیدار با دانشجویان بین الملل ساکن در خوابگاه، فرارسیدن روز دانشجو را به میهمانان بین المللی دانشگاه تبریک گفتند. همچنین اهدای گل و تبریک روز دانشجو به زوجین حاضر در مجموعه‌ای خوابگاهی دانشجویان متأهل پایان بخش این مراسم بود.

آخرین ویرایش۱۷ آذر ۱۴۰۲