نشست مشترک مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور با وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی

۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۶ کد : ۲۶۲۵۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۰۹
نشست مشترک مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور با وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، روز یکشنبه ۱۹آذر ۱۴۰۲ در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.
نشست مشترک مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور با وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی

به گزارش روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه که دکتر اکبری مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حضور داشت، دکتر صالحی معاون پژوهشی وزارت عتف و دکتر سیف مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت سخنرانی داشتند و در ادامه دکتر الیاسی از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان درخصوص قانون جهش تولید دانش بنیان توضیحاتی بیان کردند.
 همچنین دکتر نقی زاده مدیرکل برنامه ریزی آموزشی وزارت عتف از تغییرات و برنامه ریزی های وزارت  از حرکت به سمت مهارت آموزی دانشجویان خبر داد و از مجموعه ارتباط با جامعه و صنعت درخواست همکاری جهت عملیاتی نمودن این موضوعات را  اشت.
برگزاری دو میزگرد در نوبت صبح و عصر پیرامون چالش ها و اقدامات حوزه های مرتبط با جامعه و صنعت دانشگاه ها برگزار گردید. همچنین از سامانه "کارآسان" به عنوان بستر کاریابی و مشاوره شغلی دانشجویان رونمایی گردید و در انتها از منتخبین حوزه ارتباط با جامعه و صنعت تقدیر گردید.

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۴۰۲