بازدید معاون اقتصادی استاندار از غرفه پژوهشی دانشگاه

۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۸ کد : ۲۶۲۵۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۹۶
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، امروز دوشنبه ۲۰ آذرماه جاری، از غرفه دانشگاه بیرجند در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور بازدید کرد.
بازدید معاون اقتصادی استاندار از غرفه پژوهشی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار، دکتر اشرفی، معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از غرفه دانشگاه بازدید به عمل آورد. در این بازدید، دکتر اشرفی با محصولات معرفی شده در غرفه دانشگاه آشنا شد و توضیحات لازم از سوی دکتر اکبری، مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت و جامعه ارائه گردید. همچنین دکتر بهدانی، عضو هیأت علمی دانشگاه و مدیر گروه پژوهشی زعفران به ارائه توضیحاتی درباره قرص زعفران سافرانال پرداخت.
پس از این بازدید، دکتر اشرفی، معاون استاندار خراسان جنوبی از تلاش‌های دانشگاه بیرجند در حوزه پژوهش و فناوری قدردانی کرد و انتخاب ایده دانشگاه به عنوان یکی از 20 محصول برتر پژوهشی کشور را تبریک گفت.

شایان ذکر است؛ در این نمایشگاه پژوهشی، محصول ارائه شده از سوی دانشگاه بیرجند به عنوان یکی از 20 محصول برتر کشور معرفی و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.
بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور از  ۲۰ الی۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دایر است.

آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۴۰۲