در بازدید مدیر گروه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه بیرجند از غرفه‌های فعال در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری فن بازار  انجام شد؛

افزایش ارتباط دانشگاه بیرجند و مراکز پژوهشی و صنعتی

۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵ کد : ۲۶۲۹۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۲۱
دکتر محمد اکبری، مدیر گروه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه در راستای افزایش ارتباط دانشگاه و مراکز پژوهشی و صنعتی و همچنین  آماده سازی بستر همکاری های آتی، از غرفه‌های فعال در در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری فن بازار بازدید و با پژوهشگران و مسئولان دیدار کرد.
افزایش ارتباط دانشگاه بیرجند و مراکز پژوهشی و صنعتی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند،  مدیر گروه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه در بازدید از غرفه‌های فعال در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری فن بازار، از غرفه‌های تستا (تقاضای ساخت و تولید ایرانی)، شرکت آب و فاضلاب مشهد، شرکت مدیریت منابع آب ایران، دانشگاه گلرنگ، دپارتمان جایزه استارت‌آپی استاد محمد کریم فضلی، سازمان صنایع هوایی، پژوهشگاه دانش بنیادی، پارک علم و فناوری یزد و ....  بازدید به عمل آورد. در این بازدیدها، ضمن ارائه توانمندی های دانشگاه، بستر همکاری‌های دو و چند جانبه توسط دکتر اکبری بررسی گردید.
همچنین در روز چهارشنبه 22 آذر، دکتر محمدرضا مجیدی، دانشیار گروه مطالعات منطقه‌ای از غرفه دانشگاه بیرجند در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار دیدن کرد. دکتر اکبری مدیر گروه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه بیرجند در زمینه پژوهش و فناوری ابعاد همکاری های مشترک را تشریح نمود. در این بازدید دکتر مجیدی و دکتر مرجائی ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب محصول دانشگاه بیرجند به عنوان بیست محصول فناور برتر نمایشگاه، از عملکرد شاخص دانشگاه بیرجند تقدیر کردند.

آخرین ویرایش۲۳ آذر ۱۴۰۲