همزمان با سفر رئیس دانشگاه به تهران انجام شد؛

پیگیری امور بودجه دانشگاه در دیدار با معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور

۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۶ کد : ۲۶۴۱۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۲۵۴
دیدار رئیس دانشگاه بیرجند به منظور پیگیری افزایش تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ و پیگیری امور مربوط به لایحه بودجه ۱۴۰۳، با دکتر نجفی خواه، معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.
پیگیری امور بودجه دانشگاه در دیدار با معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی در سفر به تهران با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور با دکتر نجفی خواه، معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.
از آنجا که در سفر قبلی رئیس دانشگاه به تهران، دکتر لامعی، مشکلات دانشگاه شامل کمبود تخصیص‌ها، مطالبات و دیگر مسائل مربوط به امور بودجه را در دیدار با دکتر داود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  مطرح کرد، دکتر منظور با نگاه مثبت مسائل و مشکلات دانشگاه را جهت پیگیری و رفع به دکتر نجفی خواه ارجاع دادند.  رئیس دانشگاه در دیدار با دکتر نجفی‌خواه به بیان پاره ای از مسائل و مشکلات دانشگاه پرداخت. دکتر نجفی خواه نیز در این دیدار با دستور به دکتر خواجه سروی، رئیس امور آموزش سازمان برنامه و بودجه برای رفع مشکلات بودجه ای دانشگاه‌،حمایت خود را از دانشگاه معین استان اعلام کرد.

آخرین ویرایش۰۲ دی ۱۴۰۲