حضور دانشگاهیان در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و تشییع و تدفین شهید والامقام ارتش

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۵ کد : ۲۶۴۳۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۰۹
مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تشییع و تدفین شهید ستوان دوم حمیدرضا خسروی با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه بیرجند برگزار شد.
حضور دانشگاهیان در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و تشییع و تدفین شهید والامقام ارتش

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تشییع و تدفین شهید والامقام ارتش، شهید حمیدرضا خسروی با حضور دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه بیرجند و اقشار مختلف مردم، مسئولان نظامی و انتظامی، مدیران استان و خانواده‌های شهدا، روز شنبه 3 دی 1402 از هیئت ابوالفضلی بیرجند آغاز شد.
دانشگاهیان دانشگاه بیرجند، همزمان با تشییع پیکر شهید نیروی زمینی ارتش، بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
دانشگاهیان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر همبستگی با ملت مظلوم و مقتدر فلسطین تأکید کردند.
راهپیمایان با شعارهای "مرگ بر اسراییل"، مرگ بر آمریکا"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست" و "هیهات من الذله" مسیر هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) تا گلزار شهدای بیرجند را طی کردند.
دانشگاهیان همزمان با تشییع پیکر شهید خسروی  با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین "غزه تنهاترین شهر جهان" بر حمایت از مردم بی دفاع غزه تأکید و بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند.

آخرین ویرایش۰۳ دی ۱۴۰۲