معاون استاندار خراسان جنوبی:

تولیدی بالاتر از تولید دانش بنیان نیست

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۹ کد : ۲۶۴۴۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۷۶۴
نمایشگاه روایت پیشرفت با معرفی تولیدات و دستاوردهای مجموعه‌ی دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان، با حضور دکتر اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برپا شد.
تولیدی بالاتر از تولید دانش بنیان نیست

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در نمایشگاه روایت پیشرفت که روز یکشنبه 3 دی 1402 در سالن امید دانشگاه آغاز به کار کرد، دکتر جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، اظهار داشت: ثروت چیزی جز تولید نیست و در حال حاضر چه تولیدی بالاتر از تولید دانش‌بنیان است.
وی با بیان اینکه اقتصادی پویاتر است که یادگیرنده باشد، افزود: باید از اشتباهات درس بگیریم و آن را اصلاح کنیم چرا که شناخت نقطه ضعف‌ها و یادگیری منجر به پیشرفت خواهد شد.
دکتراشرفی، گفت: پیشرفت زمانی است که جامعه‌ای مطالبه‌گر باشد و قشر دانشجو یکی از ارکان مطالبه‌گری در جامعه است چه بهتر که دانشجویان راویان پیشرفت باشند. وی ادامه داد: دانشجویان همیشه درجریان مطالبه‌گری پیش قدم هستند و چه خوب است که اتفاقات خوب کشور را در عین حفظ تفکر انتقادی و مطالبه گری، آنها را نیز روایت کنند.
وی در پایان سخنانش از دانشگاه بیرجند در برگزاری نمایشگاه «روایت پیشرفت» تقدیر کرد و بر برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در استان تأکید داشت.

نمایشگاه روایت پیشرفت از 3 لغایت 6 دیماه از ساعت 9 الی 19 در سالن امید دانشگاه بیرجند پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد.

آخرین ویرایش۰۳ دی ۱۴۰۲