همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) انجام شد؛

دیدار رئیس دانشگاه با بانوان دانشگاهی

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۰ کد : ۲۶۵۹۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۹۵۸
رئیس دانشگاه بیرجند، در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن دیدار با بانوان دانشگاهی از خدمات آنان قدردانی کرد. در این دیدارها از بانوان شاغل در حوزه معاونت دانشجویی، معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی، سازمان مرکزی و پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست قدردانی به عمل آمد.
دیدار رئیس دانشگاه با بانوان دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این دیدارها، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند با گرامیداشت یاد و خاطر سردار دلها، زعیم جبهه جهاد و مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، میلاد سرسعادت سرور بانوان جهان حضرت صدیقه طاهره حضرت زهرای اطهر(س) را به بانوان دانشگاهی تبریک گفت. دکتر لامعی، جایگاه بانوان را در تعالیم دینی و آموزه های انسانی را والا و رفیع دانست و ابراز امیدواری کرد این رخدادها موجب تأسی از سیره عملی و عبادی و سیاسی ائمه شود. وی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره)، افزود: نهضت خمینی کبیر(ره) ادامه دهنده اندیشه فاطمی است.
در این دیدارها، رئیس دانشگاه بیرجند با همراهی جمعی از مسئولان دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، و گرامیداشت مقام مادر و روز زن با تقدیم گل به بانوان دانشگاهی از خدمات آنان تقدیر کرد.
وی در این دیدارها، با تقدیر از بانوان دانشگاهی، گفت: تمامی توفیقات دانشگاه به همت بلند همکاران دانشگاهی بدست می‌آید.
همچنین، در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در سازمان مرکزی، حجت الاسلام مرادی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به عظمت مقام زن و مادر اشاره کرد و گفت: تعابیر فراوانی در آیات و روایت برای  جایگاه و مقام حضرت زهرا(س) داریم که برای شخص دیگری نداریم و تمامی اینها از مقام حضرت زهرا(س) و مقام مادر نشأت می‌گیرد. 
شایان ذکر است؛ مراسم دیدار با بانوان دانشگاهی به همت مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و رئیس حوزه ریاست برنامه‌ریزی و اجرا گردید.

آخرین ویرایش۱۳ دی ۱۴۰۲