نشست مشترک اعضای شورای صنفی کارمندان با رئیس دانشگاه برگزار شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۲ کد : ۲۶۹۷۸ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۷۶
 نشست مشترک اعضای شورای صنفی کارمندان با دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این نشست، دکتر محسن عارفی، معاون اداری و مالی، دکتر سیدسعید محمدی، رئیس دفتر حوزه ریاست نیز حضور داشتند.
نشست مشترک اعضای شورای صنفی کارمندان با رئیس دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند،  اعضای دوره هفتم شورای صنفی کارمندان در نشست مشترک با رئیس دانشگاه پیشنهادات و درخواست‌های خود را در زمینههای مختلف مطرح کردند.
دکتر لامعی، رئیس دانشگاه در این دیدار، ضمن خوش آمدگوئی به حاضران در جلسه و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، بر حرکت در مدار قانون تأکید کرد. وی خاطر نشان کرد: تا جایی که قانون اجازه می دهد، آن را  در راستای نفع همکاران اجرا می‌کنیم. دکتر لامعی ضمن تأکید بر حمایت از نیروی انسانی فعال در دانشگاه، بر اجرای عادلانه بهره وری به اهمیت تبیین قوانین و مقررات حوزه کارمندی و برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط در این زمینه  اشاره کرد. پرداخت رفاهیات و کمک به وضعیت معیشتی همکاران دانشگاهی  از مواردی بود که توسط ایشان مطرح و مورد تأکید قرار گرفت.
در این نشست، محمدعلی خالدی، رئیس شورا ، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط رئیس دانشگاه و ایجاد فرصت برای بیان مطالبات حوزه کارمندان، به بیان شرایط معیشتی و حقوقی همکاران پرداخت. وی در ادامه مواردی همچون ذخیره مرخصی سالیانه، تعطیلات تابستان، اجرای عادلانه بهره وری و همچنین پرداخت به موقع بهره‌وری و اضافه‌کار، فرآیند انتخاب کارمند نمونه، هدفمند شدن ارزشیابی کارکنان و درخواست پاداش برای نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد کارکنان، اعطای زمین و مشکلات شهرک فرهیختگان و پیشنهادات کاربردی در زمینه اشاعه فرهنگ ورزش پرداخت. همچنین، محمدجواد مشاوری نیا، نائب رئیس شورای صنفی کارمندان نیز ضمن تشکر از رئیس دانشگاه بابت پیگیری و توجه به مسائل صنفی کارمندان به بیان مسائلی چون حضور نمایندگان شورای صنفی کارمندان در کمیته ها و شوراهای مرتبط، پیگیری سفر زیارتی جهت همکاران دانشگاهی و ارائه بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان پرداخت. 
در ادامه، مهندس حامد حمیدزاده، دبیر شورای صنفی کارمندان دوره هفتم نیز ضمن تشکر از اعضای هیأت رئیسه در خصوص برقراری رفاهیات بویژه حق مسکن، بر استمرار پرداخت موارد بخشنامه مزایای جانبی بصورت کامل بویژه مناسبت‌های مذهبی پیش رو تأکید کرد. وی همچنین ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند ریاست دانشگاه در خصوص برگزاری جلسات با بانوان دانشگاهی و اعضای هیأت علمی دانشکده‌ها، خواستار برگزاری این گونه جلسات با کارکنان بخش های مختلف دانشگاه شد. سکینه راستگو، دیگر عضو شورای صنفی به بیان مطالبات کارکنان بویژه در بخش حمایت از جوانی جمعیت و اجرای صحیح آیین نامه های موجود پرداخت.  
در ادامه این دیدار صمیمی که به مدت دو ساعت به طول انجامید، دکتر سعید محمدی و دکتر محسن عارفی بخشی از مطالبات مطرح شده توسط اعضای شورا را پاسخ دادند. 

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۴۰۲