انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین مجمع همیاران مردم نهاد خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۷ کد : ۲۶۹۷۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۰۹
تفاهم نامه همکاری های مشترک بین مجمع همیاران مردم نهاد خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند امروز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲، به امضای دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و محمدرضا صباغ زاده، مدیر اجرایی مجمع همیاران مردم نهاد خراسان جنوبی رسید.
انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین مجمع همیاران مردم نهاد خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور می‌باشد و از طرفی دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های آموزشی، معدن و کشاورزی است و همچنین به دلیل قرار گرفتن موقعیت جغرافیایی و دارا بودن 330 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان است لذا در این راستا با هدف از بهره‌گیری از همه ظرفیت های طرفین جهت ارتقای سطح کیفی فعالیتهای طرفین در زمینه کمک به توسعه استان، این تفاهم نامه امضاء شد.
با توجه به اینکه دانشگاه بیرجند قطب علمی شرق کشور و دارای اعضای هیأت علمی توانمند و همچنین دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در رشته‌های مختلف از جمله رشته‌های مهندسی علی الخصوص معدن، کشاورزی، جامعه شناسی، علوم سیاسی، برنامه ریزی شهری، اقتصاد و مدیریت را دارد، می‌تواند در کنار کمیسیون‌های تخصصی ستاد در همکاری متقابل در عرصه‌های توسعه استان نقشی مؤثر ایفا نماید. 
لازم به ذکر است؛ دفتر همکاری‌های علمی با مجمع همیاران مردم نهاد خراسان جنوبی در پردیس شهدا دانشگاه بیرجند مستقر می باشد.

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۴۰۲