دانشگاهیان دانشگاه بیرجند در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حماسه آفریدند

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۸ کد : ۲۶۹۸۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۳۸۱۳
دانشگاهیان دانشگاه بیرجند با حضوری پرشور، همگام با دیگر اقشار مردم انقلابی و شهیدپرور بیرجند در راهپیمایی باشکوه چهل‌ و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند.
دانشگاهیان دانشگاه بیرجند در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حماسه آفریدند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه بیرجند با حضور حماسی در این راهپیمایی شور همبستگی و شکوه اقتدار را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور دانشگاهیان دانشگاه بیرجند، از میدان شهداء بیرجند آغاز شد و پس از طی مسیر خیابان شهدا ، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس منتهی گردید. دانشگاهیان در این راهپیمایی، بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان دوباره بستند.
در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال جاری، روابط عمومی دانشگاه با چاپ و تقسیم پوسترهایی مزین به تصویر امامین انقلاب و گزارش اهم دستاوردهای دانشگاه در دو سال "دولت کار و فعالیت" و پرچم‌های دانشگاه و ایران در بین حاضرین حضور یافت. همچنین در سال جاری بیلبوردهای میدان قدس با شعار‌هایی از حضور دانشگاهیان در عرصه‌های انقلاب توسط روابط عمومی آراسته گردید. همکاری در ساخت جایگاه سخنرانی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه بیرجند بود.

در ادامه گزارش تصویری روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن 1402:

آخرین ویرایش۲۲ بهمن ۱۴۰۲