برگزاری کارگاه دانش‌افزایی رابطه اطلاعات و دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰ کد : ۲۶۹۹۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۷۶
کارگاه دانش‌افزایی رابطه اطلاعات و دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری کارگاه دانش‌افزایی رابطه اطلاعات و دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، کارگاه دانش‌افزایی رابطه اطلاعات و دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی با حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی در تالار ولایت دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، ضمن خیرمقدم به اساتید فرهیخته و سروران دانشور دانشگاه‌های استان و روحانیت معزز  و به ویژه استاد محترم دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی و گرامیداشت اعیاد خجسته و فرخنده شعبانیه ، گفت: بی‌شک مسئله امنیت در همه حوزه‌های آن اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی  و نظامی لازمه پیشرفت و تعالی یک کشور است و غفلت از این مهم نتایج ناگواری که به واقع نابودی سرمایه‌ها و سرحدات یک کشور است را به دنبال خواهد داشت و هویت ملی آن سرزمین را دچار تزلزل خواهد نمود.
رئیس دانشگاه افزود: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران که ارمغان ارزنده خون شهیدان و سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی دولتمردان و منویات تاثیرگذار مقام عظمای ولایت است، ایجاد ثبات امنیت می‌باشد که باید سپاسگزار و قدردان این نعمت عظما باشیم.
وی ادامه داد: امیدواریم برپایی این محفل باشکوه که مزین به حضور اندیشمندان ارجمند، نخبگان علمی و نخبگان سیاسی و امنیتی است، نقطه عطفی در راه شناخت بیشتر مقوله امنیت و نظام حکمرانی امنیت در جمهوری اسلامی از منظر علم و اندیشه باشد.
ایشان ابراز امیدواری کرد این جلسه آغازی برای تداوم این محافل دانش افزایی و تدبیر اندیشی در مسیر ثبات امنیتی و در راستای حفظ ارزش‌های دینی و ملی باشد.
همچنین در این کارگاه دانش افزایی، دکتر پیروز، عضو هیأت علمی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی به عنوان سخنران محوری به شیوه‌های ارتباطی و رابطه اطلاعات و دانشگاه پرداخت. در پایان نیز دکتر پیروز به سؤالات مطرح شده از سوی حضار پاسخ گفت.

آخرین ویرایش۲۵ بهمن ۱۴۰۲