وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه دانشگاه بیرجند در یازدهمین جشنواره ملی رویش بازدید کرد

۰۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰ کد : ۲۷۰۷۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۲۸
همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره ملی رویش، دکتر محمدعلی زلفی گل، مقام عالی وزارت علوم و دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از غرفه دانشگاه بیرجند در نمایشگاه یازدهمین جشنواره ملی رویش بازدید کردند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه دانشگاه بیرجند در یازدهمین جشنواره ملی رویش بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با حضور در نمایشگاه یازدهمین جشنواره ملی رویش، ضمن بازدید از غرفه دانشگاه بیرجند و آشنایی با فعالیت‌های ۲۴ کانون دانشگاه از شعار محوری دانشگاه بیرجند با عنوان: «دانشگاه بیرجند؛ جامعه محور، مهارت آموز، کارآفرین» تمجید و تجلیل کرد و ابراز امیدواری کرد که این شعار به بهترین نحو اجرایی گردد.
در سومین و آخرین روز از برگزاری یازدهمین جشنواره ملی رویش در دانشگاه یزد همچنین، دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در غرفه دانشگاه بیرجند حضور یافت. ایشان ضمن بازدید از غرفه دانشگاه بیرجند و آشنایی با فعالیت های ۲۴ کانون این دانشگاه، از طرح برگزاری مشترک رویش و حرکت در دانشگاه بیرجند و همچنین تلاش‌ها و حمایت‌های دانشگاه از حوزه کارآفرینی تقدیر کرد. گرفتن عکس یادگاری در غرفه، نوشتن یادداشتی بر گزارش عملکرد رویش و حرکت دانشگاه و گفتگو با دانشجویان از دیگر اتفاقات حضور در غرفه دانشگاه بیرجند بود.
مراسم افتتاحیه این جشنواره روز سه‌شنبه، اول اسفندماه ۱۴۰۲، در سالن امام علی(ع) دانشگاه یزد برگزار گردید. 
در این جشنواره، دانشگاه بیرجند، نیز با برپایی غرفه و ارائه دستاوردهای یکساله کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی در این جشنواره شرکت نموده است. 
شایان ذکر است؛ یازدهمین جشنواره ملی رویش، ویژه دستاوردهای کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی، ۳۰ بهمن الی ۳ اسفندماه به میزبانی دانشگاه یزد برگزار گردید.

آخرین ویرایش۰۴ اسفند ۱۴۰۲