مناظره نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه بیرجند

۰۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۴ کد : ۲۷۱۰۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۳۲۸۴
مناظره چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ویژه دانشجویان در دانشگاه بیرجند با همکاری بسیج دانشجویی و تشکل‌های اسلامی، شامگاه سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.
مناظره نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مناظره دانشجویی چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، با حضور دکتر خلیل خلیلی، دکتر سیدحسن هاشمی، حجت الاسلام محمد امین وحدانی‌نیا و سردار علی مولوی حقیقی و حضور چشمگیر دانشجویان در سالن ولایت برگزار شد.
ابتدای جلسه، نامزدها در مدت زمان سه دقیقه به معرفی و سوابق کاری خود پرداختند و در ادامه چهار نفر به یک سؤال که براساس قرعه‌کشی مشخص می‌شد، به مدت سه دقیقه پاسخ دادند.
در این مناظره انتخاباتی از هرکدام از نامزدهای حوزه انتخابیه، سوالاتی پیرامون موضوع سیاست خارجی و به خصوص محور مقاومت، مسائل عفاف و حجاب و مسائل زیربنایی فرهنگی و راهکارهای نامزدها پرسیده شد. همچنین نامزدها در بخش دیگر این مناظره به سوالات مطرح شده درباره قوانین پیشرفت و عدالت،  راه‌های  ارتباط دوطرفه مردم و نخبگان در حوزه انتخابیه،  تحقق سند توسعه هفتم به طور ویژه حل مشکلات زیرساختی استان و ارائه طرح و برنامه و تورم لجام گسیخته، اشتغال جوانان و مهمترین اولویت مجلس و کشور و مهمترین مساله امروز جهان نیز پاسخ دادند.
در بخش سوم مناظره نیز مجموع زمان باقیمانده نامزدها اعلام شد، در حین مناظره سوالات دانشجویان جمع آوری شده بود و به قید قرعه سوالات انتخاب و از نامزدهای حاضر پرسیده شد همچنین هر نامزد ۲ دقیقه می توانست به نقد نامزدهای دیگر بپردازد.
در پایان این مناظره از هر یک نامزدها در خصوص مبلغ هزینه‌های تبلیغاتی و محل تامین آن سوال پرسیده شد که به صراحت پاسخ دادند، همچنین دیدگاه نامزدها درباره شفافیت آرا در صورت راه یافتن به مجلس (جواب در قالب بله یا خیر) از دیگر سوالاتی بود که مطرح شد.

آخرین ویرایش۰۹ اسفند ۱۴۰۲