بازدید مسئولین دانشگاه بیرجند از فرایند ثبت‌نام حضوری دانشجویان جدید

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۶ کد : ۲۸۷۳۰ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۶۵
با آغاز ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بیرجند، مسئولین دانشگاه از فرایند ثبت‌نام بازدید کردند. دکتر سیدسعید محمدی، رئیس حوزه ریاست، به همراه دیگر مسئولین دانشگاه، از کیفیت و حسن اجرای ثبت‌نام اطمینان حاصل کردند و با والدین و همراهان دانشجویان به گفتگو پرداختند. همچنین، دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، و دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی، نیز بر نحوه ثبت‌نام نظارت نمودند.
بازدید مسئولین دانشگاه بیرجند از فرایند ثبت‌نام حضوری دانشجویان جدید

با آغاز ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بیرجند، مسئولین دانشگاه از فرایند ثبت‌نام دانشجویان بازدید کردند. در این بازدید، دکتر سیدسعید محمدی، رئیس حوزه ریاست، به همراه دکتر سیدمحمدرضا خلیل‌نژاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه، و سیدمصطفی جلیلی، معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی، از سالن امید بازدید به عمل آوردند.
دکتر محمدی طی گفتگو با همکاران و یاوران علمی، از کیفیت و حسن اجرای ثبت‌نام اطمینان حاصل کرد. همچنین، وی با والدین و همراهان دانشجویان نیز به گفتگو و نظرخواهی پرداخت. تاکید دکتر محمدی بر حسن برخورد با دانشجویان، همدلی صمیمانه و همراهی خانواده‌ها از نکات قابل توجه این بازدید بود.

در بازدید دیگری، دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، و دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی، نیز از سالن امید بازدید کرده و بر نحوه ثبت‌نام دانشجویان نظارت نمودند.

 

کلید واژه ها: ثبت نام سالن امید تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد مقطع دکتری بازدید حوزه ریاست

آخرین ویرایش۲۴ شهریور ۱۴۰۳