بازدید رئیس دانشگاه از سرای دانشجویی خواهران در پردیس شوکت آباد

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۵ کد : ۲۸۷۷۸ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۴
دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه به همراه دکتر سیدسعید محمدی، معاون اداری و مالی دانشگاه و دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی از سراهای دانشجویی خواهران در پردیس شوکت‌آباد بازدید کردند.
بازدید رئیس دانشگاه از سرای دانشجویی خواهران در پردیس شوکت آباد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه، به همراه دکتر سیدسعید محمدی، معاون اداری و مالی، و دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی، چهارشنبه شب ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ از سراهای دانشجویی خواهران در پردیس شوکت‌آباد بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر سمیه حمیدی، مسئول اجرایی ستاد جذب دانشگاه بیرجند نیز حضور داشت. تیم هیئت رئیسه دانشگاه از خوابگاه‌های صدف و شهید سردار سلیمانی بازدید کرده و با دانشجویان به گفتگو پرداختند تا از نظرات و مشکلات آنان مطلع شوند. دکتر لامعی با بررسی دقیق شرایط رفاهی، ایمنی و سلامتی خوابگاه‌ها، از تلاش‌های دکتر موسوی و سرپرستان خوابگاه‌ها تشکر کرده و نکات مهمی را برای ارتقای شرایط رفاهی خوابگاه‌ها بیان نمود.

این بازدیدهای دوره‌ای دکتر لامعی از خوابگاه‌های دانشجویی، با هدف ایجاد فضای صمیمانه بین رئیس دانشگاه و دانشجویان و شنیدن صدای آنان، همواره در جهت بهبود و ارتقای شرایط خوابگاهی انجام می‌شود تا دانشجویان با کمترین دغدغه رفاهی و سکونتی به امور علمی و آموزشی خود بپردازند.

 

کلید واژه ها: بازدید سرای دانشجویی خوابگاه صدف خوابگاه سردار سلیمانی

آخرین ویرایش۲۹ شهریور ۱۴۰۳