برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه بیرجند

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۹ کد : ۲۹۴۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۷۰۰
مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه بیرجند که سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند،  مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه بیرجند که سه شنبه 10 اردیبهشت 98 با حضور دکتر محمد قادر قادری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، رؤسای دانشکده های پردیس شوکت آباد، جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه، دانشجویان و خانواده آن ها برگزار شد،

دکتر قادری ضمن عرض خیر مقدم به اعضای هیات علمی، مدیران، دانش آموختگان و خانواده های ایشان از برگزارکنندگان مراسم قدردانی و تشکر کرد.
اجرای موسیقی سنتی، استند آپ کمدی، رژه دانشجویان و اهدای لوح تقدیر و تندیس به دانشجویان حاضر در این جشن، از جمله برنامه های این مراسم بود.
در پایان مراسم عهدنامه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه بیرجند قرائت گردید که در بخشی از این عهد نامه آمده است: عهد می بندم که دانش خویش را در مسیر راه و رسم انسانی، آیین پرهیزکاری، شرافت و اصول اخلاقی به کار بندم و نیز پیمان می بندم که از هیچ کوششی در جهت آبادانی و سرافرازی میهن اسلامی فروگزاری نکنم.
تعداد شرکت کنندگان در این مراسم 1200 نفر شامل؛ دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس های شوکت آباد، شهداء و امیرآباد و خانواده های آن ها بود.

آخرین ویرایش۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸