به همت انجمن علمی علوم ورزشی برگزار شد:

برگزاری دوره تئوری مربی‌گری درجه۳ و مربی‌گری ژیمناستیک

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵ کد : ۵۴۸۱ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۷۲۲۴
انجمن علمی علوم ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و هیأت ژیمناستیک استان، دومین دوره تئوری مربی‌گری درجه ۳ و دوره مربی‌گری درجه ۳ ژیمناستیک را برگزار کرد.
برگزاری دوره تئوری مربی‌گری درجه۳ و مربی‌گری ژیمناستیک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، انجمن علمی علوم ورزشی دومین دوره تئوری مربی‌گری درجه 3 و دوره مربی‌گری درجه 3 ژیمناستیک را با هدف کارآفرینی و ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران برگزار کرد.
دوره مربی‌گری درجه ۳ ژیمناستیک هنری با حضور 36 نفر در بخش بانوان و 30 نفر در بخش آقایان که علاقه‌مند به آموزش و مربیگری در این رشته زیبا و مفرح بودند برگزار ششد.
در این دوره متقاضیان موظف به فراگیری ۱۲ درس آناتومی، برنامه‌ریزی و طراحی تمرین، نقش مربی، رشد و تکامل حرکتی، مبانی آمادگی جسمانی، تغذیه ورزشی، ایمنی در ورزش، اصول مبانی تربیت بدنی، روان‌شناسی ورزشی، تجزیه و تحلیل مهارت‌ها، فیزیولوژی و اخلاق ورزشی بودند.
این دوره با هدف ارتقای سطح علمی و دانش پایه و تخصصی تربیت بدنی جهت شرکت در دوره‌های مربی‌گری رشته‌های مختلف و توانمند سازی دانشجویان جهت راه‌یابی به بازار کار برگزار شد. 
لازم به ذکر است؛ دوره تئوری مربیگری، پیش نیاز لازم برای گذراندن دوره‌های علمی مربیگری و داوری بسیاری از رشته‌های ورزشی است.
دومین دوره تئوری مربیگری درجه ۳ نیز با همکاری هیأت ژیمناستیک استان و حضور ۶۰ نفر از ورزشکاران و علاقه‌مندان به عرصه مربیگری در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۳ آذر ۱۳۹۸