شرح وظایف مسئول امور خوابگاهها
ـ هدایت و هماهنگ سازی کلیه فعالیتهای مربوط به امور خوابگاههای دانشجویان دانشگاه
ـ بازدید مرتب و دورهائی از خوابگاهها و بررسی مشکلات و نیازمندیهای خوابگاههای دانشجویان
- نظارت بر حسن انجام وظایف مسئولین خوابگاهها
ـ نظارت و همکاری در فرآیند تسویه حساب دانشجویان فارغ التحصیل و انصرافی از خوابگاهها
ـ بررسی نیازهای پرسنلی، تجهیزاتی و تدارکاتی امور خوابگاهها و انعکاس آن به مقامات مافوق و پیگیری تا حصول نتیجه
ـ برنامه ریزی وتلاش جهت جلب مشارکت دانشجویان مقیم در خوابگاهها و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان
ـ تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیتها، فرآیندها و ارتقای سطح مهارت و توانمندی پرسنل واحد ذیربط
ـ نظرسنجی از دانشجویان مقیم خوابگاهها در جهت ارزیابی خدمات ارائه شده و بررسی سطوح رضایتمندی آنان از امکانات و تجهیزات خوابگاهها
ـ هماهنگی و همکاری لازم با ادارات معاونت دانشجویی و سایر بخشهای دانشگاه
ـنظارت بر نگهداری صحیح از اموال و ساختمانهای خوابگاههای دانشگاه
ـ رسیدگی و پیگیری مشکلات و شکایات کارکنان تحت سرپرستی و دانشجویان مقیم خوابگاهها
ـ نظارت بر اجرای آئین نامهها، دستورالعملها و مقررات جاری خوابگاهها
ـ شرکت در جلسات، سمینارها و همایشها با توجه به نیاز
ـ همکاری لازم با معاونت فرهنگی و اجتماعی در خصوص انجام امور فوق برنامه در خوابگاهها
ـ رعایت دستورالعملها، بخشنامهها و آئین نامههای ذیربط
ـ حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف کارکنان تابعه از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و اظهارنظر موثر در مورد گزینش، تشویق و تنبیه آنان
- شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی
ـ انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق
روابط
ـ گزارش به مقام مافوق
ـ نظارت و سرپرستی بر کار کارکنان تابع